Klant aan het woord: Directie Rijksvastgoedbedrijf

André Geense, senior medewerker Vastgoed en Infrastructuur (elektrotechniek) vertelt dat hij en zijn team alle onderhoud beheert in en om gebouwen en terreinen in de kop van Noord-Holland, voornamelijk defensieobjecten. 

NSA’s en UPS’en

Een van Geense huidige functies is contracthouder en toezichthouder van het plaatselijke onderhoudscontract voor de noodstroomaggregaten (NSA’s) en de UPS’en; de Uninterruptible Power Supplies ofwel de on-onderbroken stroomvoorziening. Bij uitval van de netspanning neemt een UPS direct de stroomvoorziening over en levert voor een korte tijdsduur energie aan de aangesloten systemen totdat het NSA het overneemt en een langdurige noodstroomvoorziening levert.

20201105_140137.jpg

Vertrouwensband

“Powertec ken ik al vanuit mijn vorige functie bij de Dienst Vastgoed Defensie. Daar hebben wij een vertrouwensband met elkaar opgebouwd. Ik kan echt op hen bouwen. Het is een betrouwbare partner, de medewerkers zijn snel inzetbaar bij storingen en beschikken over veel kennis en ervaring. Daar maakte ik indertijd graag gebruik van. Niet verwonderlijk dat ik hen een geschikte partner vond om een NSA te leveren en te installeren op het Maritiem Vliegkamp De Kooy. Het vliegkamp is onderdeel van het Defensie Helikopter Commando, en de thuisbasis voor de NH90’s, de maritieme gevechtshelikopters van Defensie.”

foto AGeene.jpeg
Korte lijntjes met de samenwerkingspartner zijn daarbij erg belangrijk. Ik mag wel zeggen dat Powertec een voorbeeld is voor andere bedrijven
— André Geense - Rijksvastgoedbedrijf

Ambitieuze opdrachtgever

Geense: “Rijksvastgoed en specifiek Defensie waar de werkzaamheden uitgevoerd moeten worden, is een ambitieuze opdrachtgever. Het vastgoedbedrijf zet vastgoed in voor de realisatie van Rijksoverheidsdoelen en doet dit in samenwerking met, en met oog voor de omgeving. Er heerst een strenge selectieprocedure. Bedrijven moeten aan onze eisen kunnen voldoen wat betreft onder meer betrouwbaarheid, prijs, kwaliteit en snelle inzetbaarheid bij storingen.

Met zo’n bijzondere aanbeveling zijn wij natuurlijk erg blij. Toch zijn wij altijd benieuwd naar verbeterpunten en leggen deze vraag ook voor aan André Geense. Deze lacht: “die kan ik niet 1-2-3 aangeven.” En dat is mooi om te horen. Wij zullen ons uiterste best doen om het zo te houden. 

Vorige
Vorige

Kennismaking collega: Jan Hermes, servicemonteur noodstroomaggregaten

Volgende
Volgende

Klant aan het woord: Elisabeth-TweeSteden Ziekenhuis